پاسخ: >> به اسم گارانتی مردم رو سرکار می ذارن...!!!!
باید همیشه بین بد و بدتر بد رو انتخاب کرد و اینجا گارانتی خوب خیلی کمه و اون هم چند تا شرکت خوب هستن که گارانتیه خوبی میدن و میشه بهشون اعتماد کرد و من به ترتیب امتیاز از دید شخصیه خودم که باهاشون سر و کار دارم اینجا معرفی میکنم :
1 - شرکت اینده سیما (پاور گرین )
2 - مادیران (ال جی )
3 - سام سرویس (سامسونگ )
4 - آواژنگ
5 - سازگار ارقام
6 - سریر
7 - انفورماتیک گستر
8 - دیجیتال
همه گارانتیهای خوب و بد که تموم اونها رو نمیتونم اینجا معرفی کنم در نمره اخر شرکت الماس یا همون ویستا هستش .
ما هفته ای چند بار در این شرکتها برای گارانتی مراجعه میکنیم و از دید شخصیه خودم اینها رو گفتم
پاسخ: >> به اسم گارانتی مردم رو سرکار می ذارن...!!!!
نقل قول:
دوست من سلام
ما قبلا با هم صحبتهایی کردیم و گفتم اون رمها از اونجایی که خریدید و الان دستشونه رو بگیرید و برای من بفرسیتد تا من براتون کار رو انجام بدم . ببنید این رمهای تریسیر الان تو بازار نیستش و خود شرکت هم نداره ولی من رمها رو به دستم برسونید با اینکه زینفع نیستم حاظرم کارتون رو انجام بدم و کالاتون رو با یک کالاهای خوب دیگه تعویض کنم تا این رمها بیاد و من میبرمش گارانتی و رمها رو برای خودم بر میدارم تا کارتون راه بیافته /.
البته این رو هم بگم قمیت رمها در ایران متفاوته و باید در اینجا با هم بعد از رسیدن رمهاتون به دست من به توافق برسیم تا حرفی خدای نکرده نمونه و این کار برای من سودی نداره و فقط کار راه اندازه همین
نظرتون چیه ؟؟؟؟؟
واقعا نمی دونم به چه زبونی از شما تشکر کنم جناب حسینی عزیز... :give_rose:
>> خداییش شما کجا اینها که مثلا گارانتی دارن و باید کار مردم رو راه بندازن کجا....!!!:1. (28):
بله مزاحمتون شده بودم ولی متاسفانه اینا در پس دادن رمها هم اذیت می کنن... از دیروز افتادم دنبال پس گرفتن رمها ولی متاسفانه... نمی دونم دیگه چی بگم راجع به این کارشون...!!
بالاخره معلوم شد رمهای من آلبالو نیست! رفته ایستا...!!:1. (27):
بهر حال از لطف شما دوست عزیز واقعا ممنونم... من حاضرم تمام هزینه مربوط به پیک و پست رو گردن بگیرم ولی مشکل رمها حل بشه و زودتر دستم برسه...
در کل هرچی شما امر کنید ما در خدمتیم...
بازم نمی دونم چه جوری از شما تشکر کنم... :11()::11()::11():
پاسخ: >> به اسم گارانتی مردم رو سرکار می ذارن...!!!!
این رمها رو کی بهتون پس نمیده مگه میشه رمهای خودتون رو بهتون پس ندن مگه شهر هرته دوست من . میشه لطفا بفرمایید که کی رمهای شما رو نمیده از اونجایی که خریدید یا اونجایی که گارانتی کردن . لطفا مشخص کنید تا مشخص تر بشه تا به تجربه دیگران هم افزوده بشه . من میتونم باهاشون فردا صحبت کنم شما بفرمایید که رمها رو نمیده ؟
پاسخ: >> به اسم گارانتی مردم رو سرکار می ذارن...!!!!
با ىرووى بر جناب حسيني
ىر مورى نخستين شركت طارانتيلإبه شىت با شما هم راي هستم اما سام سرويس را نمي توانم جؤو طارانتي هاي خوب به شمار بياورم هردنى دنىان برخورىي با اين شركت نىاشته ام اما بسيار كساني را مي بينيم كه ار اين شركت كلايه مي كنند
پاسخ: >> به اسم گارانتی مردم رو سرکار می ذارن...!!!!
روشنگری بنمایید!!!:1. (38):
پاسخ: >> به اسم گارانتی مردم رو سرکار می ذارن...!!!!
نقل قول:
با ىرووى بر جناب حسيني
ىر مورى نخستين شركت طارانتيلإبه شىت با شما هم راي هستم اما سام سرويس را نمي توانم جؤو طارانتي هاي خوب به شمار بياورم هردنى دنىان برخورىي با اين شركت نىاشته ام اما بسيار كساني را مي بينيم كه ار اين شركت كلايه مي كنند
درسته حق با شماست ولی ما هفته ای یک بار برای گارانتی به این شرکتها مراجعه میکنیم و سام سرویس جوابگوی کالای خودش هستش شاید با روش خودش ولی باز هم اعتبار خودشون رو زیر سوال نمیبرن و کار ادم رو راه میندازن . خوب چون این شرکت کالاهای زیادی رو اورده و گارانتی میکنه همرو نمیتونه راضی کنه ولی امتیاز من بر طبق خجم کار و کالا وارداتی از سوی شرکتها بوده . شاید یک شرکت 5 تا قطعه بیاره و گارانتی کنه و تا ببری کالا رو اونجا سریع تعویض کنه ولی این گارانتی جزو بهترینها نیست .
پاسخ: >> به اسم گارانتی مردم رو سرکار می ذارن...!!!!
نقل قول:
این رمها رو کی بهتون پس نمیده مگه میشه رمهای خودتون رو بهتون پس ندن مگه شهر هرته دوست من . میشه لطفا بفرمایید که کی رمهای شما رو نمیده از اونجایی که خریدید یا اونجایی که گارانتی کردن . لطفا مشخص کنید تا مشخص تر بشه تا به تجربه دیگران هم افزوده بشه . من میتونم باهاشون فردا صحبت کنم شما بفرمایید که رمها رو نمیده ؟
... :1. (28):
برای آگاهی دوستان و شما دوست عزیز عرض می کنم... و تماما عین حقیقت...
برای شرکت در مسابقه گیگا بایت بنده دنبال خرید رم با چیپ خوب بودم که در بین رمهای موجود تنها بالیستیکس تریسر 1066 این چیپ رو داشت...
متاسفانه در هنگام خرید این ماژول رم در بازار موجود نبود. پسر خاله بنده هم که قرار شد از تهران تهیه کنن که ایشون هم نتونستن پیدا کنن...
به ناچار از رایان صبا و جناب هاشمی خرید رو انجام دادن...!!
و ادامه ماجرا و پیش امد های ما بقی که من در عرض 2روز مرجوع کردم... ولی الان 10 روزی هست که از رمها خبری نیست...
اما در مورد رمها...
پس از ارجاع قبول نکردن که رمهای ارسالی مشکل داره و تعویض نکردن رفت گارانتی...
تا همین اواخر که دائما تماس داشتم باهاشون که جویای رمها بشم اعلام می کردن رمها رفته گارانتی فردا میاد... فرداش که زنگ می زدم می گفت پس فردا...!!!
تا این که چند روز پیش با جناب حسینی مشورت کردیم قرار بر این شد که رمها رو بگیرم برسونم دست ایشون...
طی تماسی که با رایان صبا داشتم اعلام کردن رمها گارانتی هست و پیش اونا نیست...
مطرح کردم که بیام قبض رو بگیرم گفتن باید شخصا مراجعه کنن...
نکته جالب!! بعد از پا فشاری های بنده اعلام کردن که 10 تومن دیگه بفرستم! رمهای معیوب رو بر می دارن و به جای تریسر یک ماژول بالیستیکس 1066 تحویل می دن...!! قابل ذکر هست که ماژول 45 تومنی رو به قیمت 80 می خواستن بدن.....!!!!
بهر حال دیروز اعلام کردن رمها گارانتی آلبالو هست و البالو جوابگو نیست... تماس گرفتم با البالو گفتن اصلا رایان صبا رمی به ما تحویل ندادن....!!!:1. (27):
دوباره تماس گرفتم با رایان صبا گفتن که نه... اشتباه شده رفته ایستا...!!!
با ایستا تماس گرفتم... اصلا تحویل که نگرفتن کم مونده بود دعوا کنیم پشت تلفن... کروشیال مو جود ندارن به جاش کینگستون می دن...
صحبت پول شد... مطرح کردم چند درصد کم کنید پول بنده رو بدید که بعد از کلی دلیل اوردن گفتن ما نمی تونیم... باید تا هفته بعد صبر کنی...
با رایان صبا هم که حرف زدم جوابی نداشتن و اعلام کردن که تنها راهش اینه که من 10ت دیگه بریزم...
این کار جز چاپیدن نیست...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: >> به اسم گارانتی مردم رو سرکار می ذارن...!!!!
بهر حال جناب حسینی فکر نمی کنم خوب باشه پای شما کشیده شه وسط... چون ممکنه اصلا کل ماجرا رو انکار کنن...
اگر اجازه بدید فردا تمام تلاش خودمو از طریق یکی از دوستان در تهران بکنم اگر موفق نشدیم شما اقدام کنید...
جسارت منو ببخشید ولی نمی خوام واسه شما دردسری درست شه...
با سپاس...:11():
پاسخ: >> به اسم گارانتی مردم رو سرکار می ذارن...!!!!
دوست من راه سختی نیست و شما فردا با اونجا صحبت کنید و شماره رسیدتون رو بدید و بگید که از فروشگاه لیون کامپیوتر بهتون زنگ میزنن و من باهاشون صحبت میکنم . دردسری نداره که دوست من ما همکار هستیم و با هم کنار میایم
پاسخ: >> به اسم گارانتی مردم رو سرکار می ذارن...!!!!
نقل قول:
دوست من راه سختی نیست و شما فردا با اونجا صحبت کنید و شماره رسیدتون رو بدید و بگید که از فروشگاه لیون کامپیوتر بهتون زنگ میزنن و من باهاشون صحبت میکنم . دردسری نداره که دوست من ما همکار هستیم و با هم کنار میایم
ممنون جناب حسینی... شماره رسید رو امروز کشف! کردم... ولی رسید به نام اقای ترابی از رایان صبا هست... اگر که ایستا بدون رسید تحویل بده که می شه گفت حل شدنیه...!!
ولی اگر رسید رو بخوان کمی مشکل خواهد شد...
فردا صبح همه چیز روشن می شه...
فقط اگر من بخوام باهاتون تماس بگیرم با قسمت فروش سخت افزار فروشگاه لیون باید تماس بگیرم؟؟؟:give_rose: